måndag 8 september 2008

Alla vi pins i paralympicsbyn


Här i byn byts det hejvilt med pins nationer emellan. Jag själv har inte lyckats få så många då jag aldrig har några med mig... Ovan kan ni se vår stolthet i dem svenska truppen. Han är nog den som lyckats samla på sig flest utan att ha några pins att ge tillbaka. Har ännu inte fått reda på hur han gör, men jobbar på att ta upp kampen i PinsRacet! Imorse mötte vi Kina, tyvärr förlust med 13-8. Ett orättvist resultat mot hur matchen såg ut, men så är det ju i sportens värld :) Nya tag imorgon kl 17.00 lokal tid, dvs 11.00 svensk tid. Då är det dags för att spela mot Iran. Imorgon innan lunch ska jag in i Peking och leta efter kontoret där dem förhoppningsvis kan rädda min käre vän, datorn. Annars är det match mot Iran, yoga med laget och kolla på damernas match som gäller imorgon. Värt att avsluta med, två guld till Sverige idag, samt nya världsrekord, simning Anders Olsson och bågskytte, Jonas Jacobsson :) Grattis!

1 kommentar:

Anonym sa...

vissa såg lite sega ut i sidled ;) skoj o se sammandraget efter Chinamatchen även om man skulle vilja se mer naturligtvis, hoppas du mår bra o njuter, kram