fredag 5 september 2008

Typiskt!

Varför ska man alltid fästa sig materiella tekniska ting...? Eller det gör iaf jag =( Min kära, vackra, gröna dator har lämnat mig ensam kvar i Peking...Vad var det som hände...vad var det jag gjorde fel..? *snyft* Känns lite tugnt, men jag tror att det är ett skärmproblem....och hoppas på att det ska kunna fixas! Men antagligen blir det en uppgift att ordna på hemmaplan..? Usch, jag glilar inte mitt databeroende...nu kommer dem där två olästa böckerna som jag tog till användning. Det var nog meningen det skulle bli så här mellan mig och min kära, underbara och gröna dator.

Länkar till svt.se Paralympics sida; http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=94867&lid=Paralympics_2008&from=menu
Se även inslagen från Tv med vår goalballspelare Niklas; http://www.svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?&d=93649&a=1229593&lid=senasteNytt_1181594&lpos=rubrik_1229593
Go natt, imorgon väntar invigningen!! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Jennie!
Jag håller tummarna för Er

Kram Ante