söndag 7 september 2008

Första matchen avklarad!


Dagen började med matchstart mot Brasilien. Mäktigt att komma in i hallen med nästintill fullsatta läktare med 5000 platser. Vi vann matchen med 8-6. Imorgon väntar Kina kl. 10.00, tufft motstånd och vi är laddade! Vill uppmana er att följa SVTs sammandragningar av Paralympics. Med start ikväll kl 20.00. Tiderna kommer dock variera kväll för kväll. Sändningstiderna finns i tidigare inlägg på min blogg. Dags att sova, klockan ringer kl 6.00 imorgon bitti :) en dag med nya utmaningar väntar..!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!!! Har tänkt på er hela dagen. Ni kommer att fixa Kina imorgon. Förresten vet du vad - bl.a. 100 sit-ups i gymmet idag... men sen bidde det 200 gr ryggbiff och pommes ;-)

Anonym sa...

Hej! Hittade din blogg via facebook och vad roligt det är att läsa! Hoppas att det går bra för er! Bor själv numer i Spanien och här sänds det hela nätterna från Paralympics, så har jag tur kanske jag får se nån match? Ha det bäst, jag håller tummar och tår för er!

Anonym sa...

Jennie och grabbarna - jag såg er på TV!!! På SVT så visade de lite från invigningen - såg er där. Samt från det löjligt korta sammandraget av matchen. Vilka stjärnor ni e!!!

Röbäcksjäntan sa...

Satt som klistrad framför tv i går, och tro nog att jag skymtade både dig och Fatmir redan vid inmarschen! :D Grymt!!

Sen had eman ju önskat att man hade fått se lite mer av er match..men man ska väl vara glad för det lilla ;) i kväll jobbar jag så jag missar tyvärr..men se nu till att ge dem en match de sent ska glömma..
Kramar i massor

Angelica Askerbo sa...

hade velat sett sammandraget, men var dock inte hemma. Mamma försökte sig på en inspelning, men. . . Hoppas du har det bra! Lycka till, saknar dig massor!